شرکت خدمات زیارتی طریق الصالحین

به نام خدا

شرکت خدمات زیارتی طریق الصالحین در سال 1382  دارای شماره ثبت 215397 به عنوان کارگزار رسمی سازمان حج و زیارت با  مدیریت عامل و مدیریت فنی جناب آقای فیروز امیری فخر شروع به فعالیت نموده و تا به امروز افتخار خدمت رسانی به زوار خانه خدا ، حریم شریف نبوی و عتبات عالیات را دارد.

شرکت خدمات زیارتی طریق الصالحین در امور زیارتی اماکن متبرکه سوریه نیز فعالیت مستمر داشته و افتخار خدمت رسانی به زوار محترم را در کارنامه خود دارد.

مدیریت عامل و فنی شرکت خدمات زیارتی طریق الصالحین جناب آقای فیروز امیری فخر دارای  مدرک کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه علمی کاربردی می باشند و همچنین لازم به ذکر می باشد مسئول ثبت نام و رایانه شرکت خدمات زیارتی طریق الصالحین سرکار خانم شربیانی و مسئول پشتیبانی فناوری اطلاعات جناب آقای مهندس محسن امیری فخر با تحصیلات کارشناسی ارشد نرم افزار از دانشگاه شهید بهشتی می باشند.

مترجم زبان انگلیسی شرکت خدمات زیارتی طریق الصالحین نیز سرکار خانم توکلی دارای تحصیلات آکادمیک زبان انگلیسی و همچنین کارشناس ارشد مهندسی نانو از دانشگاه امیرکبیر می باشند.

شرکت خدمات زیارتی طریق الصالحین افتخار همکاری بلند مدت از بدو تاسیس با جناب آقای محمد کاویانی به عنوان مدیریت فنی سابق و عضو هیئت مدیره را با مدرک کارشناسی و همچنین جناب آقای مهندس خانی به عنوان عضو هیئت مدیره و همچنین مدرس دانشگاه را در کارنامه خود ثبت و به یادگار گذاشته اند .

لازم به ذکر بوده که شرکت خدمات زیارتی طریق الصالحین دارای کادر مجرب و با سابقه ایی در امور حج و زیارت بوده که تمام تلاش ایشان جهت بهبود کیفیت و ارائه خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

آدرس: تهران خیابان ستارخان  سه راه تهران وبلا  جنب مسجد المهدی (عج)  پلاک 419  ساختمان هدایت واحد 6

شماره تماس : 66523030 - 021 (فیروز امیری فخر)

شماره نمابر : 66523031 - 021  (سرکار خانم شربیانی)

شماره همراه : 09122905917  (فیروز امیری فخر)

صندوق پست الکترونیک :  tarigh.salehin@gmail.com 

مراجعه کنندگان محترم این سایت لطفا جهت اطلاع از آخرین جدول زیارتی به صفحه جدول حرکت پروازها و اتوبوس های زیارتی مراجعه نمائید و همچنین جهت ارتباط با مسئول ثبت نام و رایانه سرکار خانم شربیانی به صفحه تماس با مسئول رایانه مراجعه نمائید.

تمام هدف ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد .